Op de boot

27 januari 2014

De bootreis duurde 27 uur.

We zijn de eerste dag gaan kijken wanneer het ontbijt open was.

Toen we de dag erna aan het ontbijt aankwamen was dit nog gesloten. We hadden natuurlijk niet gezien dat het uur op de boot allemaal in Finse tijd is (wat 1u voor zit). Dus we waren een uur te vroeg waren opgestaan.

Geen ramp zo hadden we de kans om de boot eens te verkennen, we wouden eens op het dak maar dat bleek een slecht plan te zijn want het waaide daar een beetje.

Het "ontbijt" was een brunch, met eten zoals brood, bacon, ei, kip, zalm, stoofvlees tot taart.

Daarna hebben we wat in onze hut gezeten, wat Xbox gespeeld en wat gekaart om onze dag te vullen.

Vroeg gaan slapen want de dag erna kwamen we al aan in Finland! De laatste morgen hadden we de mogelijkheid om nog eens te ontbijten wat we ook gedaan hebben. Als we naar buiten keken zagen we dat de zee was dichtgevroren en enkel de baan van de boot water was.

Na het aanmeren konden we uit de boot rijden en reden we voor de eerste keer door de sneeuw, maar Yannick