Weekend No.3

17 februari 2014 - Valkeakoski, Finland

We hebben het weekend goed ingezet en het probleem die we al twee weken hebben EINDELIJK opgelost! WOEHOE

Vrijdag was het ook 14/02 en via school was er een bus ingelegd naar Tampere voor een 'Valentijn party' in een 'Club'.

De bus vertrok om 21u30 aan school met een stuk of 40 man richting Tampere, voor €5 hadden we vervoer, inkom en vestiaire wat voor hier zeer goedkoop is.

Na een halfuur rijden waren we in Tampere en toen we in de 'Club' aankwamen bleek het een restaurant te zijn met een dansvloer en een bar. We hebben veel nieuwe mensen leren kennen van alle kanten van de wereld en tegen 3u moesten we terug aan de bus zijn om terug naar Valkeakoski te gaan.

Zaterdag was het uitslapen en rond een uur of 12 ontbijten, en hebben we een dagje rust genomen.

De zondag zijn we in de namiddag naar 'Ideapark' geweest (een groot winkelcentrum) om wat kuisgerief te kopen, een ovenschaal en ingrediënten om een ovenschotel te maken. Als we terug in ons appartement waren hebben we ons appartement gemopt. In ons proper appartement heeft Yannick dan een overheerlijke ovenschotel gemaakt met gehakt, puree en prei.

Ovenschotel

Weekend 3 zit er op nu terug wat werken aan ons project, deze week gaan we waarschijnlijk ook eens gaan skiën/snowboarden als het weer het toelaat.

Gr,

S&Y

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Connie:
    17 februari 2014
    Amai, jullie verbazen ons telkens opnieuw!
    De ovenschotel ziet er overheerlijk uit en volgens Simon was hij ook superlekker!
    Merci hé Yannick om Simon zo in de watten te leggen!
    groetjes